Doelgroep
De KOOPKRACHTIGE DOELGROEP is vaak de doelgroep die weinig tijd heeft.
De multitaskende consument van vandaag combineert verschillende taken en leert aan om commerciële boodschappen te vermijden. Dit maakt het als marketeer extreem moeilijk om via traditionele communicatiekanalen zijn doelgroep te bereiken (TV, magazine, DM, etc).
Het Launtree netwerk is selectief op de door u gezochte koopkrachtige doelgroep . De bezoekers van strijkateliers zijn per definitie goedverdienende families die weinig tijd hebben en daarom beroep doen op strijkateliers.
Launtree is selectief op
- een doelgroep 25-50 jarigen,
- met een hoger onderwijs niveau
- en een netto inkomen van meer dan 2000 euro per maand
- Gehuwd of samenwonend (78%)
[Bron: studie IDEA consult - Evaluatie van het stelsen van de dienstencheques voor buurtdiensten en -banen 2005; Deel 4: analyse gebruikers van dienstencheques]
Mooie gestreken hemden is niet voor iedereen. Onze doelgroep is duidelijk! Wij bereiken exclusief een specifiek type van consumenten.
Onze consumenten:
- zijn verantwoordelijk of mede verantwoordelijk voor beslissingen
- zijn mobiel
- zowel man als vrouw
- zijn geïnteresseerd in persoonlijke verzorging en mode
- zijn kwaliteitsbewust
- staan open voor nieuwe en innovatieve producten, merken en diensten die hun leven verbeteren